Soulmate

Hejsan!
Idag var jag och julhandlade med syster, mamma och några vänner. Det var riktigt juligt i stan, med fina julljus och snö på marken (äntligen!!). Men tyvärr hittade jag bara en julklapp. Bajs säger jag bara! Jag hittade heller ingen avslutningsklänning, men det ordnade jag genom att rota fram lite kläder från garderoben, haha. I morgon är det söndag och då måste jag skriva klart min spanska (en julsaga på minst en A4 på datorn, suck) och åka in till Nacka Forum för att köpa julklappar (eftersom jag bara lyckas hitta en hittills). Vad ska ni göra i morgon?
Nu orkar jag inte skriva mer, så jag avslutar det här inlägget med en bra låt!
Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0