I'm gonna take a minute and let it breeze.

Nu är jag trött! Dagen började med en riktigt mysig promenad i fina vinterlandet här ute på Ingarö. Solen sken och everything was perfectico! Det var kallt, brrrr, men skönt! Sen var det dags att åka till stan och spendera lite pengar med plastkortet. Jag och Elin tog bussen in till the stad. Jag handlade lite reagrejor till MIG, och såklart lite julklappar till my family. Supernöjd blev jag med allting. Nu är julklappsinköpen klara för iår, förutom en sista julkklapp, som I can't tell. Sen åkte vi hem till Elin inklusive Victoria och skrattade igenom oss en timme. Blev hämtad av min lovely broder och åkte hem. Gjorde i ordning mig för fotbollsmatchen mot F-95 Ingarö. Matchen var kul, men resultatet, nja, kan bli bättre. Nu sitter jag hemma och ska ta mig en härlig dush och sen pynta granen och slå in de sista julklapparna. Can't wait for cristmas you know, 2 dagar kvar, WII!

Här kommer några bilder under dagen:











'



Målade lite igår, imorgon blir det också lite målning, see you then!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0