hejsan vinterland....

Ouch, nu har jag ont i benen! Slutade tidigt idag och åkte in till Nacka Forum och skulle handla lite cristmasgifts. Jag må säga att jag är bra på sånt :) Har handlat alla julklappar förutom till min kära bror och syster. Men det fixar jag! Har köpt en sån här hårmassage till mamma, den ser liksom ut som en visp....eh, det är så krångligt att förklara, så det blir en bild sen här under. Fick med mig ett par höststövlar från Diechman med mig hem, grym affär! La undan ett par klackskor som jag maybe, nu säger jag maybe, ska ha på skolavslutningen, im not shure yet! :) Presenterna till friendsen kan jag icke berätta, så that's gonna be a secret.



Huvudmassagen, den är så sjukt skön! Ska nog smyganvända den lite innan dan innan jul då jag slår in den, moahaha! :)

Såklart har jag redigerat en bild under helgen, Fabian fixade photoshop CS2 till mig. So, here is the result:



Före



Efter

Hoppas ni har haft en rolig superkall vinterdag med snö och allt! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0