julkänsla

Hejsan! Vi börjar detta inlägg med en jullåt. Så att det blir lite julkänsla här i bloggen, hehe.
Nu sitter jag här med mina nymålade naglar, gråa fick de bli den här gången. Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutning, ska bli så himla skönt! I och med julavslutningen måste jag också hitta en fin avslutningsklänning. Det känns som om jag har provat minst hälften av alla Sveriges klänningar men inte hittat en enda fin. Så jag undrar om ni har tips på några? I morgon ska jag åka in med lite folk till stan och julhandla, vilket verkligen behövs, eftersom jag inte har köpt en enda julklapp ännu. Not good! Men det ska ha ändrats på efter morgondagen!
Nu måste jag sluta!
Puss och hej
/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0