Sunset fjäll...

Hejhopp!
Jag har nu insett att det bara är 15 dagar kvar till jul. Jag kan inte förstå det själv, 15 dagar!? Och jag har inte ens skrivit en önskelista. Inte heller köpt några presenter till alla andra. Jag måste verkligen sätta fart på det där! Jag har tänkt lite i huvudet vad jag önskar mig. Något med, en TV, bärbar dator, presentkort på kläder, omgörning av mitt rum, maybe guitarhero, iphone kanske, kurs på MakeUpStore och resa till något vackert place. Appropå vackert place, här kommer några bilder från Orsa som jag tog förra året i december. Längtar tills jag får åka skidor i solnedgången! :)



Frost on the window!



Orsa.



Ma dogs yey!



Sunshine.



Ännu mera sunshine!



Sist men inte minst, sunshine!



We all love fjällen, right?

Hittade en bild här på bloggen som inte har publicerats, som också hör till vackert, så varför inte? Here you go:



Den blev lite liten! Men Freja har allt fått till det, med solfjäder och allt :)

Love! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0