Äntligen helg

Tjenixen!
Vad har hänt med Sofia? Ingen som vet, ingen som vet... hehe. Får nog säga till henne att hon måste blogga lite mer, eller vad tycker ni?
Idag hade vi so-prov i skolan, och nu äntligen känns det som jag kan pusta ut, phuuuuuuuu!!!
Har dock både ett mega matteprov och ett meeeeega kemiprov kvar, men det låtsas vi inte om.
Idag var jag också in tha city med Andrea. Med mig hem följde en väska, några ringar och ett läppglans. Fin fina saker alltihop. Mamma, pappa och lillebror åker till vårt sommarställe över helgen så jag kommer alltså ha huset helt för mig själv, the whole week! Så imorgon kommer Agnes och Andrea hit och vi ska ha det mysigt med film och övernattning. Den här helgen kommer bli bra!
Puss och hej
/Freja

Kommentarer
Postat av: andrea

SKRIV nått!!!!! det var länge sen man hörde något från dig sofia! :P puss på er båda

2009-12-01 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0