Keep the hope alive...

Tjhoo i stugan!
Är på ett blandat humör idag, glad för att det kändes som att det gick bra på proven och allt var det va i skolan. Men så kommer vi till det dåliga... jag mår lite illa nu eftersom jag stog vaccin igår, så jag evt inte om jag ska skratta eller gråta? Ähh, jag skrattar!
Från och med nu ska jag lägga in lite fler ''vanliga bilder'' istället bara för sånna som jag har redigerat, det kan väl inte va så kul att titta på tänkte jag :) Så jag hoppas att jag ska ta mig i kragen och lägga upp some real pics men även redigerade. Men idag blir det en redigerad bild i alla fall
Nu blir det mysiga timmar i soffan och något megasuperduper gott i handen, see ya dudes!




Efter!



Innan!

Love / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0