Je suis une baguette

Hej alla vänner mina!
Igår kom jag hem från Paris där jag har varit i fem dagar. Ahh, det var så kul nu när jag tänker efter!
Vi åt på resturang varje dag och gick runt i stan och gjorde allt möjligt. Som alla vet så är modet helt annorlunda än Sveriges på många platser i världen och ett exempel är Paris. Första dagen när vi kom till paris så hade jag mina jeans som är ganska så trasiga, men ni vet, det har ju varit lite poppis här, men inte där! Alla granskade mig från topp till tå och gav blickerna ''hur tänker du egentligen?'', och jag bar aldrig dom jeansen på hela resan, det var helt sjukt hur folk kollade. Själva hade dom pälsjackor och en marc jacobs-väska i handen. Alla gör vi väl misstag, haha! Så om du åker till Paris, ha inte på dig trasiga jeans...
Stötte på Sigrid sådär i förbifarten också, timing! Sen träffade jag Agnes också, vi gick ut och åt en dag tillsammans och sen mött vi varandra på en jättegullig marknad där jag köpte presenter till mina kära vänner :)

Ett skepp från france kommer lastat med lots of bilder:




Ljusshow på eiffeltornet.



Utsikten från Gallerie La Fayette som är ett gigantiskt shopping palace!



Där inne var det exklusivt ska ni veta, pälsar all over the place!



Inne i La Fayette.



En bro mitt i allt..



Middagen med Ramels, och really mumsig glass!



Sister på en resturang, den lunchen asså, gosh it was so good! :)



Varför alltid denna min? Awesome resturang var det i alla fall, maten var bäst!



Metro in Paris!



Lördagsmarknaden m familj, Agnes och co.



Promenader blev det många av...



Med kartorna i händerna så kom vio till slut fram till the famous triumfbågen.



Det kändes som sommar igen när jag åt färska jordgubbar och hallon till efterrätt...



Klippte till på en kavaj, haha, smile!



Gulliga små hus..



En till liten känd sak, rosenfönstret i Notre Dame-kyrkan.



Eiffeltornet again!



Jag och Agge in Paris!

Jag och Agnes har snackat om hur det skulle se ut om vi bytte läppar, och ja, resultatet, det har ni här:



Freja verkar ha skött bloggen trés bon när jag har varit borta, great!

/Sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0