Get mama a house

Ojojoj, skandal!
Inget inlägg på bloggen sen i söndags, katastrofi som Tony Erving säger. Så vad har hänt under those days? På måndagen var det bara plugg som gällde för min del, franskan och idrotten, den dagen bestod av äta, sova, dricka, plugga, plus det där fashion-programmet som går på ettan kl 21.30, mitt tips, se det nästa vecka! Mums!
På tisdagen var det soccerpractise, fast inte riktigt, ingen fotboll, bara massa plankan och hopprep. Idag var en rolig dag, blir så glad när alla andra är snälla och glada, det smittar! Det började nog med att hela klassen började att fnittra när vi såg en presentation om Snorre Sturlasson, little bit töntigt men dom skratten höll sig ända tills sista lektionen,
NO, glädjedödaren själv. Nejdå, vi hade det superkul på NO:n, tillsammans med alla dubbelbindingar och trippelbindningar. Imorgon är det gymnasiemässan, ska bli superkul. Fast vet ännu inte vad jag ska välja, kanske blir klarare efter imorgon, vi får se. I keep you updated!




See you soon, om jag nu överlever att skriva en labbraport, tveksamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0