Some gossip

Tjoho!
Kom hem för en halvtimme sen, vi slutade två och jag kom hem fyra, suck!
Idag var jag och company på gymnasiemässan. Efter mässan så tänkte vi tjejer, att vi vill ju inte byta klass! Varenda ungdom såg så himla inte vår stil ut, inte bara på utseendet! (det kanske är vi som är totalt ute och cycklar?) Om vi nu snackar om utseendet så fick vi klart för oss att vi var den snyggaste klassen på mässan :) (the truth) En annan sak som vi frågade oss, finns det nada snygga killar i Stockholm eller? För så var det, när vi satt och väntade på att vi skulle få gå hem så granskade vi varenda kille som gick förbi, och det vi såg var okej och nedåt. Plus att alla värkar vara så små, gissa om jag känner mig som the big one!
Men man fick ju lite gymnasieinfo och sånt smått och gott!



Rihanna och Tristan Wilds (spelar Dixon i 90210) ryktas det om att dom är in love. Cute, tycker jag!



Försöker bli av med min förkylning med hjälp av te. Te smakar så beskt så jag har det godaste te:et för dig som tycker te smakar beskt. Pepparmynta-te med lite socker i. Mitt tips, smaka det! Mums!

Bye fella! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0