We all remember the sunny days.

Tjohej!
Igår var jag och firade Andrea, vi var i Saltsjö-Boo, nice place asså! Grattis tjejen!!
Freja lovade att skriva ett inlägg om grejjen, men ser man på, är det något inlägg här?
Nope! Jag hann före Freja :)
Jahapp, nu ska jag ta fram biologiboken och biologisrea lite.... får väl se hur jag överlever det?!

Some pictures som jag hittade på tha computer:










...some sketches.

Shit vad jag längtar till sommar! Kollar igenom bilder från Frankrike sommaren 2008, jag vill dit!
Men i sommar blir det segling vid Kroatien istället, något att längta till!



Snorkling...



..långrunda stränder...



..och turkost vatten!

Nu blir det av att plugga och lyssna på skön musik, ciao!

/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0