There's no sunshine when she's gonne

Hejsan!
Idag är det en sånn där tråkig dag. Första skoldagen på två veckor var jag inte så pigg på idag, men det funkade. Sen så gick jag hem, it's a long way to go! Nu är jag hemma och ska göra lite läxor och träna inför tråkiga prov. Kollade lite på AFV nyss, där det var människor som dansade och ramlade, alla har vi nog en liten del i oss själva där skadeglädjen finns, I found it now :)
Har tvättat mina skor idag som jag har berättat att jag ska göra till varje person som påpekar något om skorna, haha. Nu kom jag till skott och gjorde det, waiting for the result to be good!



Skorna bländar, hoppas på samma resultat!


Mer soliga dagar vill vi ha!!








...där har vi det mindre ögat som jag talar om....

Love! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0