She's a maneater!

Nu blir det snabbt igen innan jag måste säga hej till matteboken och börja plugga, suck!
Har fått min bärbara dator idag, känns så skönt!! Åkte till min praoplats där jag praoade förut. Det var kul att se alla och jag fick ett intyg att jag hade varit där jag skulle på praoen + en finfin blomma. När jag skulle gå på bussen så blev det så att en kille skulle gå på samtidigt och båda backade och ville att den andra skulle gå före, och så håller man på sådär : gå du, så säger han, haha nejdå, du, säger jag osv...
Lite pinsamt, inte så mycket, bara en nypa :)
Hittade två likadana skor på två olika butiker, nelly och forever21.





De vita är från nelly.com och kostar 349 sek och dom bruna kostar 20 dollar vilket är 152 svenska kr på forever21.com.

Jag bör nog åka till Usa med 4 stora tomma resväskor och shoppa upp allt... men först behöver man ju pengar, men det fixar jag, cha-tjiing!

Love!


Ps: gå in på den här bannern här nere (den längst unders i detta inlägg, ni gör mig en tjänst)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0