Fit for fight!

Jag har något för stora armband och smycken, dom ska synas, det är så snyggt! Och för stora örhängen, men oturligt nog passar jag inte i stora örhängen så för mig blir det små. Men på andra är det baotamegasuperduper snyggt, we all love jewelry!
By the way, idag var jag och Anna på Gustavsbergsbadet och tränade lite. Först gruppträning Mage Bål Lår, och sedan simning på 500 m. Det känns bra. Jag har klippkort där och det är verkligen värt det, 600 kr för tio gånger.



Snart är vi vältränade som två muskelknuttar ska ni se...


Det här armbandet skulle sitta fint, 51 kr på forever 21.




BALLA! 30 kr på forever 21.




Vanliga härliga STORA armband, 30 spänn från forever 21.




Alla smyckena skulle passa fint till den här söta klänningen, hur härlig som helst, 210 kr på forever 21.

Gå in på www.forever21.se för mer clothingcandy! När Anna drar till the US så ska jag nog skicka med henne en inköpslista på grejer från forever 21, kankse ska börja spara lite cash då....
Det får vi se hur det går med den saken, hare bra, kisses!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Josse

600 SPÄNN !? Det är ju galet-. på eriks får du ju 10 för 300 ;p okej sämre läge men vadå liksom.



by the way, gillar bloggen ;)

2009-10-04 @ 22:06:04
Postat av: sofia

Thanks josse!!

Men hallå det visste jag inte! Fast jag håller mig nog till gustavsberg ändå :)

2009-10-05 @ 18:22:51
URL: http://girlsonclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0