Hello new fashion

Tjohej, wazzup?
Första kommentaren här på bloggen går till Josse, wiiii! The first one you know!
Idag och två veckor framåt har jag praktik. Jag praoar på blomsterpassagen i Nacka Forum så om du är förbi, titta in, please?!
Vid lunch sprang jag ner till Danni som praktiserar på Stadium och så gick vi på lunch. Tycker det är lite orättvist, hon får hjälpa snygga muskelknuttar med att välja nya skor, vad får jag? Jo, sura tanter som ska ha rosa orkideér. IT'S NOT FAIR!
Idag slutade jag 15 (!?) och åkte till Gustavsberg. Där skulle jag kopiera mina moppenycklar eftersom jag har tappat bort mina riktiga (typiskt mig). Lättare sagt än gjort, blev kvar där en timme då jag skulle fram och tillbaks till moppen för att se om nyckelnde hade gjort passade eller inte.
Btw, jag har hört att om man är knarkare så sparar man ut lillfingernageln så att man kan ta upp knarket med nageln, är detta vekligen sant?! Han jag va hos när jag kopierade mina nycklar hade en JÄTTELÅNG, betoning på lång lillfingernagel och alla andra naglar var hur korta som hest....
Till slut fick jag rätt nyckel så åkte jag till min kära (inte) skola för att hämta lite böcker. När jag kommer upp till skolan var den låst, lite frustrerad blev jag... Men så såg jag att ett fönster var öppet så jag kravlade upp på det där fönstret och in i skolan, det roliga var att det var ett litet barn som såg mig och han skrattade och sa ''bra sätt att komma in hörru'', jag kan tänka mig att jag såg roligt ut när jag försökte komma in genom fönstret...
Det var min dag, skönt att bara vara hemma!

Har kollat lite på bilder från olika modevisningar och vadå, är det poppis med hängselbyxor eller?









Love!

/Sofia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0