Everyday change, exactly like fashion.

Hejsan allesammens :D
Idag har jag bakat scones, är lika med gott!
Sen har jag också pluggat lite matte inför provet imorgon. Varför ska jag vara så slarvig för? Igår tappade jag bort mina moppenycklar. Innan dess har massor av saker försvunnit, när dom har kommit i mina händer... suck!
Nu ska jag titta på film, myssse!
Modet förändras verkligen och kändisarna byter stilar, check this out:

Först ut, Lauren Conrad:





Tycker då personligen att hon är lite snyggare nu..

Nicole Richie verkade gilla rosa..



...och lila för den delen.



Nu verkar favoritfärgen vara svart, snyggt!

Witheny i The Hills:



Inte så fult ändå, men kolla snyggingen nedan:



Fashion till tusen.



Hej mattebok, den repliken passar in nu..

Love to you guys!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0