ladygaga

Heeeeej bloggen!
Nu är jag glad, glad, glaaad!!
Det är nämligen så att jag har fått biljetter till Lady Gaga!! Jag och Andrea tänkte egentligen köpa biljetter förut, men eftersom vi inte hade råd så gick det inte. Men nu visade det sig att pappa hade köpt biljetter till mig och Vilda som en överraskning, och gissa om jag blev glad!! Nu längtar jag som jag vet inte vad till den 8 maj, då hennes konsert är. Ska bli så kul!
Föresten, jag var ju på Bounce i fredags, och jag säger bara en sak. HERREGUD VAD BRA DET VAR!  Lätt det bästa jag sätt någonsin. Man fick som ett lyckorus i hela kroppen när man såg de dansa.
Okej, det här var nog årets mest osammanhängande inlägg, men just nu är jag för glad för att orka bry mig.
Hoppas att ni har haft en bra dag!!
Puss och hej päronpastej
/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0