migrän!

Tjohej.
Idag har jag varit hemma från skolan med migrän, inte roligt. Men jag mår bättre nu som tur är. Så idag har jag nästan inte gjort någonting, förutom att kolla på film. Jag har också försökt att plugga lite, men som vanligt har det inte blivit så mycket gjort på den fronten. I helgen har jag inget speciellt in planerat, men en stor del av den kommer bestå av plugg eftersom vi har två prov nästa vecka, bajs! Har inte så mycket mer att berätta, så hoppas att ni får en mysig fredags kväll allihop!
Puss
/Freja

Kommentarer
Postat av: andrea

jätte fin bild!!!

2010-02-13 @ 00:03:34
Postat av: Freja

Haha, tack :)

2010-02-13 @ 10:02:43
URL: http://girlsonclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0