Fördom eller sanning, thats the qu...

Tjohej, nu sitter jag här efter träningen och mina ben är som tegelstenar! Igår var jag, Freja och Andrea på YBC öppet hus, och nja, kanske inte något för mig. Det var lite för mycket, ''vi är unga vuxna och inte ungdomar och vi ska komma in på Cambridge sen'' fast ändå inte, äh I don't know. Det var väldigt ambitiöst, det är nog det rätta ordet. Det var väldigt modernt och jag vet inte, kanske det är bra ändå, alla gymnasium kanske är såhär? Aja, vi får se! Idag skulle jag på öppet hus på Kungsholmen men ångrade mig, läste lite på internet och på deras hemsida. De hade inte de linjer som jag vill gå och så var det ju dom här fördomarna (eller sanningarna?!) att det är en sån skola där dom inte bryr sig om vad andra har på sig, bara hur mycket det kostar. Haha, så det blev tyvärr inget öppet hus idag. Imorgon ska jag upp sketatidigt och åka upp till fjällen och åka skidor. Ska bli grymt. Freja, nu får du allt ta dig i kragen, upp och hoppa, sätt dig vid datorn och skriv ett inlägg!

Japp, my words, see you soon!





Vi drar till fjällen -- la la la la!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0