music

Tjenamors.
Idag är det helg och jag har högar med läxor och prov som egentligen borde göras, men som ignoreras för tillfället. Idag ska jag åka in till staden med sis och mamma. JAG SKA SKOPPA! Har inte gjort det på år typ.. En annan sak som är mycket viktig att ta upp är att jag börjar bli riktigt trött på all snö, är det inte dags för den att smälta nu? Det tycker jag i alla fall. Jag kan ju tipsa om lite bra låtar också, gamla och nya!
2Pac – Ghetto Gospel - (Explicit)
Rihanna – ROCKSTAR 101
Wale – Chillin - Main
Muse – Supermassive Black Hole - Twilight Soundtrack Version
Mika – Rain
Miike Snow – Animal
Natasha Bedingfield – Soulmate
Puss och heeej
/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0