Shoesdance

Hejsvejs!
Sitter här och kämpar med min dans-lektion som jag ska ha för klassen snart, hjääääälp! Är klar med uppvärmningen och diagonalen, tror jag i alla fall. Aja, intresseklubben antecknar! Idag har jag haft dans för första gången efter jullovet, det var roligt men svårt! Imorgon ska jag också dansa, men denna gång par-dans med klassen och en annan skola, det ska inte bli så där jättekul precis, men sånt är livet.
Innan jag går, måste jag också visa världens finaste vår/höst- skor som jag hittade på Urbanoutfitters igår när jag var inne i stan.
Fina, va? tyvärr kostar de över tusen kronor, vilket är lite för dyrt för min budget..
Puss och hej
/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0