We live in a material world!

Hello, idag har det varit måndag, om ni inte visste det! Det var ganska skönt i skolan idag, inte så lång dag heller, är lika med, very skööönt! Sen åkte jag och Agnes hem till Freja, som förra måndagen (??!) och spelade ofcourse Jeopardy, yea! Freja vann då bara för att inte jag kunde klura ut att ett osynligt väsen som hängde i mammas kjol var morsgris. Ingen fråga för mig det där, jag kan dom här frågorna som man behöver lite mer hjärna till! Sen såg vi på heartbreakern Moulin Rouge, mys!

Var det inte så att så man föds är man vackrast? Det tycker tydligen inte Heidi Montag, hon kör hej vilt med hakoperationer, ögonbrynslyft, bröstförstoringar, botox, fettsugning, öronoerationer och fettinplantat i kinder och läppar. Det mest konstiga av allt är att hon har fettsugit nacken (!!) för den såg tydligen inte bra ut. Haha, weird, tycker jag!



Peace /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0