time to go

Hey you overthere, känner att nu måste vi börja blogga igen Freja! Så från och med nu, ett inlägg per dag är mitt goal. Kommer jag hålla det, mhh tveksamt, men jag ska imponera. Har just fått reda på var jag, Andra och Freja ska bo i Torquay i sommar, wiii, nu känns det fanimej nära! Och så vare det här med balklänning, ska det vara så svårt? Ehh, nu får jag ta mig i kragen och hitta en liten söt pralin hängandes på en galje, då ska jag kunna säga ''thats the one'', det skulle vara det perfekta. Så dagens gotta do är väl att hitta en klänning, skriva klart ett tal till kära klassen min (kommer börja gråta när jag ska hålla mitt speach, haha), göra lite fler kläd-sketches och träna.



Bilder jag hittade i min gamla skrothög Macdatorn.

Cio! Tills imorgon då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0