We don't celebrate mondays.

Halli Hallå!
Idag är det måndag och studiedag för min del!
Tyvärr är jag lite småförkyld, har ont i halsen och så..
Min helg blev ganska bra. På fredagen hade vi hela familjen inklusive Fabian (som är i lumpen) och hans Anna en stor familjemiddag.
Sedan såg vi på film hela kvällen och hade det allmänt mysigt.
På lördagen var det match, som tyvärr inte gick sådär väldans bra. Men det var kul i alla fall!
Efter duchen var det bara att börja fixa för Annas artonårsfest som hon skulle ha på kvällen. Det blev en enjoyable evening om man säger så..
På söndagen var jag som väntat ganska trött och läste ganska mycket i min svenskabok som är GANSKA många sidor kvar i, som jag ska skriva en reccension på tills nästa fredag, I better be going, suck.
Och nu är det måndag och jag sitter med en hög av läxor som ska göras med en sjuk kropp och en motsorsågshals, jippie!

Vill gratta Vicki som fyller år idag, grattis tjejen!



See ya guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0