Give me a break..

Tjoho, nu är det LOV! Var på skolavslutningen som var så fin, alla hade really nice kläder på sig. Det gillar jag!
Jag ska spendera lovet på skidor, med vänner, vid granen :), med familjen, med my lovely dogs, på MELLANDAGSREA (jippie) och mycket mera. Idag ska jag passa på och göra sånna där skönhets-thing som ansiktsmask och så. Later ska jag slå in alla my lovely fiends presenter som de ska få idag, vi har en lite egen julafton vi. Hoppas ni alla får ett underbart lov, här kommer några photos från avslutningen:





















Så här ser klackisarna ut, man ser hur min stortå är helt vit medans dom andra är röda, haha, det ser så kul ut. Fick inget blod till stortån så jag kunde inte känna den ett tag där. Men vad gör man inte för att vara ännu lite längre på skolavslutingen? :)

Love! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0