Bildbomb!


Sofia och Andrea innan julavslutningen!

Agnes innan julavslutningen

Anmol!

Julpynt...

En glad Sofia som öppnar julklappar

Öppnade julklappar

Andrea, Agnes och Sofia öppnar julklapparna från mig

Såhär glada blev det! :)

Haha, var bara tvungen. Hämnden är ljuv Sofia...

Såhär såg det ut utanför mitt fönster för några dagar sen

Låtsas ljus..

Riktigt ljus..

Vilda i sitt snyggaste jag!

Hejsan!
Det här fick bli ett riktigt bildinlägg. Istället för text fick det bli bilder som beskriver lite av den senaste veckan. Jag tänkte inte skriva så mycket mer utan önskar er alla istället en riktigt God Jul! Och jag lovar att jag ska försöka uppdatera mer nu under jullovet!
Puss/Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0