Long time ago, back in the time...

Tjolahopp!
Lägesen nu, ännu en katastrofi! Men man får tänka positivt, första inlägget som kommer på en helg från mig. Känner mig lite tvungen att skriva nu faktiskt. Jag tycker det är kul att skriva men jag får aldrig tid, men nu har jag sagt till mig själv ''go for it', haha! Ska fösöka upptatera och jag hoppas Freja is with me! Veckan har varit good! Rullat på som vanligt liksom. Igår tog jag det bara lungt, och det var så skönt! Nu ska jag fixa lite med mitt fotoalbum som sakta men säkert fylls på med bilder, kanske kommer det bilder på det också sen, who knows? Alla vet att jag älskar att baka, idag ska det bakas croissanter, love them!! Sen får vi se hur resten av dagen blir, hoppas ni får en underbar lördag i alla fall!



Julafton närmar sig med stormsteg.



En tekopp i handen är cosy!



We all love Santa Claus!



Villa ha frost!

Hade tänkt att ladda upp fler bilder, men eftersom datorn inte är med mig idag så får det kanske bli imorgon eller nästa vecka, see ya!

/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0