I remember when..

Hallå i mörkret.
Nu har jag kommit hem från the school som var rolig idag, fast lärarna är sura och det gillar vi INTE!
Kollade in Sonia Rykiels kollektion för H&M's undekläder. Nja inte riktigt min stil va, men här kommer några plagg. Fint/fult, det avgör du :)



Någon slags body.




Den här har vi väl sett förr? Om man tänker efter så skulle den där kimonon lika gärna kunnat vara från Brisak, kanske lite sämre kvalité, men ändå!



Som sagt, inte min stil riktigt.

Men eftersom jag är lite envis hittade jag ändå ett plagg som jag tyckte var snyggt:



Kimonon ser också sådär härligt luftig ut!
Det var the grej of the day, see you soon!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0