Not in school..

Tjoho i vinterlandet, åh vad det snörar. Makes me happy! Idag var vi med the class på julshow och åt lunch together. Mysigt var det! Efter det tog jag bussen med Agnes, Rasmus, Robin och Alexander som tog väldigt lång tid p.g.a snön ofcourse. Men det var en rolig busstur, mycket hände :) Fick reda på att alla killar ska tydligen ha kavaj imorgon på skolavslutningen (?!), så eftersom jag inte ska ha någon fin klänning eller så så har jag ett par högklackade skor istället (nu blir Freja glad). Robin övertalade mig, så japp, imorgon får alla se ett höghus i allafall ute på landet! :)
Det här hade jag tänkt att ha på mig:



It's gonna be fun att se vad alla har för kläder imorgon, see ya!
/Sofia

Kommentarer
Postat av: EN GLAD FREJA!!!!

BRA DÄR SOFIA!!!!!!!

seeyou imorgon!

2009-12-17 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0