I will always remember this one..

Hej alla pigga!
Hur kommer det sig att jag aldrig skriver i bloggen på helger? Jag tänker liksom, ja nu ska jag skriva, ''men nej, det händer inte'', gissa från vad den kommer ifrån? Ledtråd: Mums!
Men nu kommer det första helg-inlägget tror jag.. Så i fredags så kände jag att wow, läxhögen tar över mitt rum, så jag blev tvungen att sätta mig ner och fiffla lite med läxorna ett tag.
På lördagen så blev det också en pluggardag, men på kvällen träffade jag mina små söta fabfive-tjejor minus Ullis. Helt underbara brudar, där har ni riktiga klipp killar (om nu någon kille läser våran blogg?!). Jo Kalle hade ju läst en gång, så här har du fina tösar dude. Vi hade så mycket att catcha up you know, lite wired kväll med alla samtal hit och dit men vi hade bästa kvällen på länge. Nu har jag precis varit och lämnat brudsen vid bussen, senare blir det idrott och franska som ska läsas. Vid kl. 15 så ska vi och fira a friend of our's, hoppas jag träffar Agge där!

Det var allt för denna gången, hej så länge :)



Senare blir det franska, eller något annat, jag har så mycket att välja på!



När alla vi tjejer var i Åre så skrev vi som en dagbok, och åhh, thats a memory!
Superhemlig fakta finns i ''The famous book''...



All the girls, minus Ebba (står bakom kameran). Uppe på i ÅRE.



Ellen, Ebba & jag.



Lite rolig bild, men äh, den bjuder vi på!



Ellen, Ebba och sjuklingen Hanna! (hur lyckas man bli sjuk? :)



I väntan på någon buss..



Tjohej leverpastej, see ya dudes!

/Sofia




Kommentarer
Postat av: Ellen

GRYM DAG! :D

Love you, my fab-five girls :)<3

2009-11-15 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0