Drunknar

Sofia gillar saltapinnar!
Hejsan Blogga!
Idag gick jag in i någon slags depression under engelska lektionen. Jag blev gråtfärdig och mådde illa, scary?! Haha låter lite underligt kanske, men detta hände faktiskt! Som tur var mådde jag primalima cirka fem minuter senare.. En anledning till varför jag blev såhär är nog på grund av alla miljoner läxor och prov som jag bokstavligen drunknar i för tillfället , not funny! Idag tog jag också vaccin mot svinis, det gick bra, och än så länge känner jag inga biverkningar, Phuu! Vill verkligen inte bli sjuk nu. Har inte så mycket mer att berätta, ska tjata lite extra på Sofia imorgon om att hon måste bloggiblogga! Det låter väl bra?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0