sing a song

Nu är jag entligen tillbaka i verkligheten, och såg även att Freja hade skrivit a little bit, you go girl!
Idag har varit en lite deprissions-dag för mig med, Freja och jag var lite smått nere tillsammans! Det är som hon säger, lots of work to do, men vi klarar det galant! Åkte till Freja efter att vi slutade really early, pluggade lite, men mest gosade jag med the cute kissemissen SIGGE! Makes me wanna have one you know.. Åkte med henne och stöttade henne när hon tog svin-sprutan, hon grät... Fast hon vill bara inte erkänna det, just kidding, hon var stencool! Åkte hem och slängde i mig lite mat och åkte iväg till spelarmötet med the Ingarö-girls. Känns bra att få börja träna igen, det behövs, kontitionen alltså AGNES! Resten av kvällen ska jag ägna åt att pränta in min presentation i mitt huvud, I say good luck!!

Redigerade bilder, vissa bra, andra mindre bra, but whatever:



Före



Efter



Innan



Not so good men, efter!



Före



Efter



Före



Efter

För tillfället har jag inte så mycket bilder på min dator, men sen kommer det fler bilder från olika håll och kanter (hoppas jag)!

Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0