Ungdomar och bönder, en salig blandning.

Tjofaderittan!
Idag var det en regning dag, trist... men mysigt!
Idag blir det ingen träning för mig eftersom jag fortfarande är lite förkyld, åhhh!
Men tiden ska iaf spenderas väl, det kan jag lova!
Juste, Bönderna är här, checka hela min fina bonde-klass. Vi är bönder ända in i själen!



Jag och Freja, färdiga för fotografering!



Me and Agnes, heta som elden...



Viktor lockade dit hästen med hans mage (hö). Good job there!



Bästa klassfotot på länge, plus alla härliga outfitar. HÄRLIGT!

Byter skrivämne här lite grann.. Idag var det som sagt regningt the whole day. Så vad gör man inte för att få en fin bild på ett blad med vattendroppar på, och en blomma?






Nu bär det av mot soffan och svenska boken, jippie, nja, det där sista var nog inte fullt korrekt..

Ciao, love ya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0