stukad fot



Hej!
Idag tycker jag lite synd om mig själv. Jag har nämligen stukat foten, eller snarare knölen på foten, hur nu det har gått till?! Orsaken till detta var en typisk "Freja" händelse. Vi spelade fotboll på gympan, och jag tog riktigt med sats för att skjuta en hård boll men istället för att sparka på fotbollen så drämde jag foten rätt in i en annans hårda sko, not so nice.. Eftersom det tar circa 5 minuter för mig att gå 10 meter så kändes en heldag på stan lite olägligt. Så idag fick bli en "göra-läxor-dag", och jag har faktiskt redan hunnit med svenskan och spanskan. No och matte kvar... Tur att spotify finns säger jag bara!!
Puss /Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0