CONVERSE?

Hola mina amigos! Såg ett filmtips på Dannis blogg, ''The last song'' nyss, och eftersom jag inte kan göra något annat än att knapra halstabletter och att sitta som en säck potatis i soffan så ska jag nog ta se den filmen.

Appropå rubriken, nu kommer en liten callange här, mihi, vilka converse är fake och vilka är äkta? Kanske är en lätt match, eller?



That's the question! :)



Idag är jag riktigt avundsjuk på Anna som är i fjällen, jag bara längtar tillbaks till snön och att åka snowboard!
Lyckosten Anna...

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

Snygg header :)

2010-04-11 @ 17:06:26
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: anna ouchterlony

Hahaha, jag njöt av solen och snön i vemdalen medan du var hemma i sthlm. men nu är det hela 9 veckor till nästa lov. men då är det fanimej lov på riktigt. och du går ut skolan Sofia (och Freja ;) Längtar ni?? :D

2010-04-13 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0