in the middle

Hey, nu är jag på igen!
Har suttit hela eftersmiddagen och redigerat bilder från this månad :) Det kommer några här nere, oredigerade som redigerade! Jag tänkte på en sak... På träningen igår kom Hanna med en stor fet kartong med forever 21-kläder som hon har köpt på nätet och fraktat till Sverige. Det kostar ju dubbelt så mycket att frakta som själva varan, så nu, en gång för alla, NU FÅR FOREVER 21 TA OCH PALLRA SIG HIT, till Sverige! Det var min kloka tanke idag! :)

By the way, smyckes-gurun är i farten (inlägget nedan), för Freja är inte ''less is more'' nåt alternative, mycket ska det vara!

Here's some pics anyway:



Agnes och me today, skööön lektion.



Tårtan på födelsedagen min, 1 februari, lägg på minnet! :)



Söta Ellen, från i helgen!



Ebbi Pebbi :)



En liten blomma fick vara med också!



Suddig bild, men såhär ser det väl ut, en vanlig vardag...



Det här skrattar vi igenom oss, ou, nivån på humor-- OTROLIGT HÖG!



HAHA, tyckte den här var lite rolig.



Jag var tvungen Andrea, hoppas du inte slår mig imorgon!

Nej, nu luktar det för gott ute i köket för att jag ska sitta kvar här!
See you! :)





Kommentarer
Postat av: andrea

jag tänker slå dig imorgon!!!!!

2010-02-10 @ 21:25:06
Postat av: ellen

sofia jag ser ut som en transa!

2010-02-14 @ 22:56:00
URL: http://ekcs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0