SUMMER, gonna be the best!

Det känns som man ligger i blogg-koma nu faktiskt, lite! Eh, se det posetiva, FREJA har skrivit i bloggen, wiii!
Nej men, ursch vad man inte får tid till nånting, inte ens lite bloggande?! Man ska hit och dit och tjofaderittan! Så idag fick vi en rejäl utskällning av vår manager (haha) Agnes som sa att jag och Freja skulle börja skriva mer, för HON HATAR när folk inte skriver i sina bloggar. Så watch out for the devil bloggare! Haha, nejdå, få inte fel bild nu bara, Agnes är världens gulligaste! Var på sjukt bra humör idag, på eftermiddagen i alla fall! Vi var och såg ''Die wive'' eller nåt, den var HEMSK! Men som tur kunde man titta bort från filmen och skojja lite med Agge, så blev det inte så läskigt :) Allt för ikväll, see you!

Förresten, nu blire så att jag också följer med till Torquay med Andrea och Freja, det kommer bli störttkul! :)

Längtar väldigt mycket till sommaren känner jag, jag vill sola och bada i Piña Colada, hela dagen long, lalala!



Här ska jag segla runt i två veckor i sommar, KROATIEN! Can't wait, om vi säger så. :)

Tjingeling! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0