This year...

Tjoho, nytt år nu! Hoppas alla hade en bra nyårsafton! Nu tänkte jag göra en sån där, mitt år i bilder. Men eftersom min digitalkamera är sönder så har jag behövt fotoat med systemkameran som man inte riktigt orkar ta med till alla platser, så därför kanske det är lite mindre händelser, men många bilder blir det!
Get prepared, cause here we go...

Först ut är resan till USA där vi hälsade på min lovely syster Anna:



Anna.



Frukost.



In the frontyard.



Fabian.



L.A.



Snäckor.



L.A. City.



The Beach.



Nyinköpta solbrillor :)



Utanför Annas skola.



Beach.



Poolhuset.

Underbart land och underbara människor. Nästa thing som jag har lite bilder ifrån är när Andrea, Freja, Agnes och jag gjorde en film:



Filmen handlade a little bit om bollen.



Agnes och Andrea.



Freja och Agnes.



Et moi.

Nu hade det blivit sommar och först ut i sommarkategorin är midsommar!



En regning midssomar var det.



Me and the dog.



Jag och Sigrid.

Dagen efter midsommarafton bar det iväg till Ottsjö med konfirmationen, hur kul som helst!



Fjäll.



Uppe på toppen.



Med dessa brudar!



Vi vandrade och vandrade.. :)



Ebba, söt!



Bring it!



Solen sken.

Anna kom hem efter Ottsjö:



Anna och Salina.

Sen var det dags att åka till Göteborg med dessa sköna brudar:



Freja, Andrea och Agnes.



Måskitås.



Härligt, härligt :)



Mysiga luncher.



Stadsfeeling!



Summer!



Snygga chicks!



Mysiga middagar.



Smile!



Balancera nu...



Fina flickor!



Snyggsnygg!



Det är ljust på kvällen, ahh sommar är bäst!



Best trip ever!



Liseberg, spenderade även en dag med Felicia som också var i Göteborg.

En vecka senare åkte jag och Anna med fotbollslaget till Denmark:



Efter a looong trip.



Elin.



Lisa, Anna, Fredrika.



Anna, Josse.



Summerlegs!



Fredrika.



Frisäään.

Efter den veckan kom Annas kompis Salina från USA över till lilla Norden :)








Ojoj, det här tog lång tid, och jag är inte färdig än (!!!) Får väl säga fortsättning följer. Nu måste jag packa till fjällen, åker imorgon tidigt, tidigt på morgonen. Är borta i en vecka så, då hoppas jag att Freja sköter bloggen, piece dude! :)


/Sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0