Good memories.

HEY!
Nu hare varit uppehåll men inte länge till för nu blire sommarbloggning här!
Det var avslutning för en vecka sen men det känns som man har hunnit med ganska mycket ändå, det känns awesome. Nu har vi hela sommarlovet framför oss, ska njuta varenda minut! Idag hoppas jag att jag får träffa Agnes och Andrea, sjukt hur jag saknat dom, wonderful bruds! Dom har varit på västkusten med Freja och haft det awesome hoppas jag! Synd att Agge är upptagen nu men Andrea och Freja, haffa killar! :)

Har inte tagit så många bilder under den här underbara första sommarlovsveckan, men på balen och skolavslutningen gick avtryckaren på kameran i 110 så här kommer några pics!































































Ciao! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0