I'm ready for the spring...

HEY! Sitter och lyssnar på musik och försöker smälta maten som jag slängt i mig nu innan träningen, ou jag mår illa...
Men äh, det går över snart! När jag och Sigrid gick hem idag så blev det verkligen klart, fy vad vi längtar efter sommaren, att bara kunna åka vart som helst med bara shorts och t-shirt på sig istället för en stor jacka, mössa och vantar som man känner sig som en michilingubbe! Så nu får solen dyka fram och göra sitt jobb tycker jag!

Svar till mitt tidigare inlägg: det första collaget är mitt och det andra är Andreas, så Agge, du hade totalfel!

Lite våriga kläder skulle inte sitta helt fel heller!



/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0