Vi drar till fjällen....

Tjohoo!
Som Freja skrev i inlägget under, igår var vi i Kungsberget. Det var så awesome, Agnes och jag säger att det var väldigt smurrigt. Här nedanför kommer lite snyggbilder från resan, tyvärr (glömsk som jag är) glömde jag att ta med kameran till backen, men det blev några finfina pics i bussen i alla fall, alltid något! Idag vaknade jag med bultande rumpa och några blåmärken och förjävla ont i ryggen och i musklerna runt halsen (?!) men annars mår jag prima! Efter långa dagen idag åkte jag, Rasmus & Agnes hem till Rasmus och spelade FIFA, jag känner att jag kan bli bra på det där, så watch out! Eh, nu ska jag städa och dusha, see ya tomorrow (FRIDAY! Woho!)



Ipodlyssnande i bussen, yeah!



Oj vad glada vi var här då, jippie!




Mr Ninja, and Mr Karl Petter (checka bilden under)...




Här är då Tom, som har fått ett nytt smeknamn av mig nu, Snygg-Karl-Petter.




Sigrid & Madde :)





Aww...





Ännu en Snygg-Karl-Petter!

Nu drar det sig mot duchen, ciao!

/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0