the way you make me feel

Tjingtjoo!
Idag är jag lättad, nu kommer bara lite småkraffs i skolan innan det är höstlov och för min del Paris (!!!).
Håller på att rensa bilder från min dator eftersom datorn börjar att skrika på mig om att jag har dåligt utrymme. Hittar massa roligt, både gamla och nya bilder. Några ploppar säkert upp här någon gång :)
Senare i kväll bär bilden av till träningen och gud vet vad som händer sen, tjingtjoo!



Redigerade en Lindsaylohanbild nyss, with photoshop!

Gossip Girl-premiären missade ju ingen, grymt snygga klänningar, snyggfaktoren blir oändlig.

Gå in här så kan ni se alla klänningarna (kunde inte lägga in bilderna på bloggen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0