.....

Hej blogga!
Har inte skrivit nu på ett tag, och det beror på att jag inte har haft något roligt att skriva om helt enkelt. Lovet började bra med mys med släkten uppe på Lundnäs. Dagen innan vi skulle åka hem så gjorde jag illa knät (Igen). Så resten av lovet har jag mest legat hemma, tittat på tv och pluggat. Eftersom jag inte har kunnat göra så mycket annat när jag går runt på kryckor. En dag kom Anmol och Andrea på besök dock, vilket var veckans höjdpunkt. Så jag kan säga så här, det här har inte varit det bästa lovet direkt! Men nu är det en ny vecka, och snart kan jag gå igen. Den här veckan är vi dessutom lediga på fredag och halva torsdagen, och då ska jag fanimej kunna gå igen så att jag kan göra något roligt! Hur har ert lov varit?
Puss och hej
/Freja

Kommentarer
Postat av: Nana

Nice blog!

2010-04-13 @ 15:30:22
URL: http://nanasite.devote.se/
Postat av: liza

fin blogg! :D

2010-04-13 @ 17:35:37
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0