The dream of your soul...

Hey! Här vare dött! Nästan en vecka sen sista inlägget skrevs här! Så vad har hänt under den veckan då? Let meee think.. I helgen åkte vi till fjällen Fredag - Måndag, okej lite mer än en helg, på tisdagen var jag och sköna Agnes i stan och spottade flera kända bloggare! Wihoo! På kvällen blev det soccer practise och kände hur dom små knivarna i halsen började rispa, haha. I går fikade jag med min kära momy och sedan hem till Elin, det var awesome! :) Och idag känner jag mig som en krasslig lite kråka som inte kan gå med ännu större knivar i halsen (vad får jag allt ifrån?) haha, så idag blire mycket varma drycker och bara ta det så lungt som möjligt, hoppas alla haft et SuperDuperMegaKul lov hittils!



Elsas Mode! Mitt tips, läs den! Plöjde 200 sidor i helgen, så bra är den! READ IT! :)



Påsk-feeling!



Smilla.



Checka brännan!



Sol!



Awesome.



Haha, Jokk och my daddy!



Jokk.



Haha, alltid lika roligt!



Det känns snart som sommar, wiii!



Kissie & Dennis M, vi såg även Blondinbella och Tyra när dem spelade in deras show.



Elin! Bruden ville inte vara med på kort, show your beautiful face mama!

Japp, det kommer kanske lite fler bilder sen, men nu känner jag att jag måste ut, så ciao på ett tag dudes! :)

/Sofia





Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Jag tycker verkligen om er blogg! Det skulle vara jätte kul om du ville vara med på min veckansblogg?

2010-04-09 @ 20:26:45
URL: http://kritanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Agnes aka. Cameltoe

2010-04-13 @ 17:25:31
Postat av: Anonym

ta dig i röven

2010-04-15 @ 14:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0