Åskan bröt ut inom mig...

Tjoho faderittan la!
Oj, vilken härlsningsfras...
Imorgon är det fredag, ahh, vad man längtar till helgerna på vardagarna! Idag åkte jag med Emelie till Designgymnasiets öppna hus. Där var det lite för mycket indrustri design och för mycket konstiga personer (oj, vad ytlig jag är nu..). Men i alla fall, bussresan dit, tog  mer än en timme tror jag?! Det var längre än vad vi var inne på gymnasiet! Imorgon är det simmning på morgonen, ska bli kul, och roligt, hoppas jag bara inte drunknar av utmattning. Att simma är faktiskt såååå hääär jobbigt! See you tomöra!

Appropå rubriken, Freja är en riktig talent på att skriva. Idag när hon skrev sin uppsatsskrivning skrev hon medan ''solen sken ute, bröt åskan ut inom mig'', faktiskt rätt bra, och gulligt och lite roligt, haha! :D Satsar en tia på att Freja kommer bli nästa Liza Marklund, eller vad säger ni?



It's coooold outside!




Peace! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0