Snowsnow

HEYHEY, i kylan (!?) -13 står det på termometern, i morse var det -20, BRR!
Idag påväg upp till bussen blev jag och Agnes nersnöade, av Rasmus och Linus. Då tänkte ju jag såklart, jag gör tillbaks! Så jag tog snö och precis när Rasmus vände sig om så fick han allt i fejjan. Det där skulle inte jag ha gjort.. Han lyckades få ner mig i snön, och nästan kväva mig av snö (!!!), så efter det var det inte så att jag tog av mig för att det var så varmt, ursh vad kallt det var. Jag badade i snö... Jag säger som en gammal vän Rasmus, payback is a BITCH! :) (paradise hotel)
Jag ska fan dränka dig i snö en vacker dag!



You're going down..






Haha, hittade denna :)




Nepp, nu ska jag gosa med hunden min, ciao!!

/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0