We are the world 25 for haiti


Ni har säkert sett den här videon 10000 ggr redan, men jag måste bara visa den för er som inte har sett den än. Så himla bra!! JAG RYYYSER!

Hejhåå!
Idag skulle jag egntligen åkt in till stan och shoppa, är så extremt shoppingsugen! Men eftersom det aldrig tycks sluta snöa, så vet jag inte hur det blir med bussar och sånt. Om det fortsätter så här kommer det vara snö på skolavslutningen! Så idag får väl bli en liten hemmadag. Det sköna är att jag nästan har gjort alla prov innan sportlovet (en vecka kvar!!), jag har bara matte kvar och lite småläxor tills nästa vecka. Så denna helg kan jag göra annat än att bara plugga!
Skriver snart igen.
Hej så länge
/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0