Singing songs underneath that sun.

Hej Hopp! Idag åker jag till Kroatien och seglar i 10 dar, hur megasuperduper-härligt som helst! Freja kommer hem den 4:e juli så då får hon fanimej blogga om hennes hemliga liv hon levt under tre veckor! Lite bilder från Grisslinge i torsdags då jag var där med Agnes, men såklart träffade vi massor vi kände, kulkul! Så see ya laters aligaters, när jag skriver nästa gång hoppas jag att jag är brunare än en liten poopkorv :)











HAHA (skämt på bilden nedanför)



Har just packat klart, wiho nu känns det på riktigt!





Om några timmar är jag här, this is a dream come true and that makes me so happy.



This is The look för resan:

Midsommar spenderades på båten på dagen, och hos Doria på kvällen, alltså en riktigt lyckad midsommar! ♥

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0