Lots of pix...

Hej Hopp! Idag är det REDAN onsdag, tiden går fort när man har roligt! På sportlovet var jag i sköna fjällen med only mina päron. Det var hur mysigt som helst, såklart åkte vi längdskidor och snowboard hela dagarna! Det var sååå bra! Ska nog jobba som något upp i fjällen för att tjäna ihop lite stålar sen när man blir lite större, haha. Den som inte åkt till Sälen, gör det, världens mysigaste ställe, promise! :)
Idag är Freja och Andrea på MakeUpStore-kurs som jag var för maybe två veckor sen, Dom kommer bli såååå fina!
Nu ska jag sätta mig och göra nåt roligt, inte plugga (!!!) tillsammans med Jokk (my dooggie) och en skål med Granola (amerikansk musli) som jag gjorde själv i helgen faktiskt, urgott!

Här kommer bilder från everywhere:



Jag och Agnes från februari hittade jag här!!




Den här är faktiskt fin Andrea och Freja! Men bereder mig för trubbel (för säkerhets skull:))....



Smilla i SÄÄÄLEN!



Såhär såg jag ut efter min sminkning med Make Up Store, lite för glansig blev hyn tycker jag, om man ser på pannan till exempel :)



My Smilla :)



Jag och pappa åkte en tur på 2,5 mil över fjällen, finfint!



Ahhhh älskar detta!



En dalgång..



Är påväg till KALVEN. Efter turen åkte mamma, pappa och jag Kalven (!!!), det är en slinga som man åker utan hund på 1 mil.



Smilla, jag, mammi & Rufus.



Wohooo, till backen!




I Backen! :)



Här är i en annan del av fjällen, Hamra.



SOL + FROST!



Men längtar ändå lite till sommarens händelser! Det här är på Gotland från i somras.




Även här på Gotland!



Granolan! nepp, nu ska jag ättttta! See you!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0