sjukbajs

Hey bloggy!
Jag har varit sjuk två dagar i rad nu, feber och huvudvärk. Not funny at all! Men imorgon ska jag till skolan, har två prov nästa vecka så får absolut inte missa mer än vad jag redan har gjort. Efter skolan ska jag möta upp Anmol och Andrea, vi får se vad vi hittar på. Kul kommer det att bli i alla fall, det blir de alltid med de tjejerna. Eftersom jag har legat hemma och varit sjuk, och mest tittat på film och sovit hela dagarna, har jag inte så mycket att berätta. Jag kan tipsa om en bra film som jag såg igår. "She's out of my league" heter den, mucho rolig. Se den! Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp kl sex imorgon, nice..
Puss och hej
/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0